Voorbereidingen - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van Donna Dommelen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van Donna Dommelen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Donna van Dommelen

Blijf op de hoogte en volg Donna

13 April 2015 | Nederland, Haastrecht

Hallo allemaal,

Voor mijn laatste stage voor de opleiding Oefentherapie Cesar ga ik naar Sri Lanka. Daar ga ik, samen met studiegenootje en goede vriendin Anouk, stage lopen bij Home of Hope rehabilitation centre wat is opgezet door sponsors en donaties vanuit Nederland. In dit revalidatie centrum zullen we heel andere ziektebeelden behandelen dan in Nederland. Dit zie ik zelf als een uitdaging om veel van te leren. Wij verblijven tijdens onze stage op het terrein van Home of Hope in een huis samen met nog twee studenten uit Nederland en de fysiotherapeuten die daar werkzaam zijn.

Maar voordat we gaan beginnen aan onze stage gaan we eerst nog even vakantie houden. Anouk en ik zitten precies over één week in het vliegtuig naar Maleisië, waar we vervolgens 21 april aankomen en de eerste 2,5 week zullen doorbrengen. We gaan naar het eiland Langkawi, Perhentian Islands, Cameron Highlands en nog veel meer. Voor de rest wil ik jullie niet jaloers maken, maar je moet het maar eens googlen. Na 2,5 week vliegen we door naar Sri Lanka waar we eerst nog 2 weken rond gaan reizen om het land, waar we 14 weken stage lopen, te verkennen.

Op dit moment ben ik druk bezig met de voorbereidingen en mijn kamer aan het inpakken (omdat we tijdens de periode dat ik in het buitenland zit ook nog gaan verhuizen).

Ik heb heeeeeel veel zin in het avontuur en daar wil ik jullie ook graag van op te hoogte houden. Daarom zal ik af en toe mijn verhaal schrijven. De eerste vier weken wordt dit lastig denk ik, omdat ik soms ergens in de middle of nowhere leef, maar daarna zal ik het met alle plezier vertellen!

Groetjes Donna

  • 13 April 2015 - 18:02

    Rita Borgsteede:

    Hi, Donna,

    Wat een spannend en mooi avontuur ga je tegemoet! Je zal er best naar uitkijken op dit moment!?
    Ik wens je heel veel plezier en wees voorzichtig op alle gebied.

    Ik zal het reisverslag gaan volgen, ben wel benieuwd hoe je dit ervaart allemaal.

    Goede en veilige reis!!

    Doeiii

    Rita

  • 13 April 2015 - 18:13

    Lisette:

    Hey Donna,

    Hele fijne vakantie en stageperiode, ben heel benieuwd naar je verhalen!

    Groetjes Lisette

  • 13 April 2015 - 18:24

    Dorine Klaus:

    Hoi Donna.
    Erg spannend nu het zo dichtbij komt. Ik hoop dat je een fijne stageperiode hebt. Maar eerst lekker genieten. Hele goede reis. Ik kijk uit naar je verhalen

    Groetjes Dorine

  • 13 April 2015 - 19:23

    Gerjanne:

    hoi donna
    een fantastisch avontuur waar ik graag af en toe eens iets van mee kan krijgen
    geniet ervan maar gebruik je verstand door geen gevaarlijke dingen doen
    veel plezier

    groetjes gerjanne

  • 13 April 2015 - 19:59

    Els En Martin:

    Ha Donna,
    Wij gaan je verhalen zeker lezen. Spannende tijd met veel nieuwe indrukken en ervaringen. We kijeken al uit naar je reisverslagen.
    Geniet van deze stage en kom fris en gezond weer terug!
    Heel veel plezier en succes!

  • 13 April 2015 - 20:30

    Sjana:

    Ha Lieverd,

    Ik hoop dat je enorm gaat genieten van alle nieuwe ervaringen.
    Ik lees graag je verslagen.
    Ben heel trots op je.
    Veel plezier en liefs
    Sanne en Sjana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haastrecht

Donna

Hallo allemaal, Voor mijn laatste stage voor de opleiding Oefentherapie Cesar ga ik naar Sri Lanka. Daar ga ik, samen met studiegenootje en goede vriendin Anouk, stage lopen bij Home of Hope rehabilitation centre wat is opgezet door sponsors en donaties vanuit Nederland. In dit revalidatie centrum zullen we heel andere ziektebeelden behandelen dan in Nederland. Dit zie ik zelf als een uitdaging om veel van te leren. Wij verblijven tijdens onze stage op het terrein van Home of Hope in een huis samen met nog twee studenten uit Nederland en de fysiotherapeuten die daar werkzaam zijn. Maar voordat we gaan beginnen aan onze stage gaan we eerst nog even vakantie houden. Anouk en ik vertrekken op 20 april naar Maleisië, waar we vervolgens 21 april aankomen en de eerste 2,5 week zullen doorbrengen. We gaan naar het eiland Langkawi, Perhantian Islands, Cameron Highlands en nog veel meer. Voor de rest wil ik jullie niet jaloers maken, maar je moet het maar eens googlen. Na 2,5 week vliegen we door naar Sri Lanka waar we eerst nog 2 weken rond gaan reizen om het land, waar we 14 weken stage lopen, te bekennen. Ik heb heeeeeel veel zin in het avontuur en daar wil ik jullie ook graag van op te hoogte houden. Daarom zal ik af en toe mijn verhaal schrijven. De eerste vier weken wordt dit lastig denk ik, omdat ik soms ergens in de middle of nowhere leef, maar daarna zal ik het met alle plezier vertellen! Groetjes Donna

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 3168

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 24 Mei 2015

Op reis door Maleisië en Sri Lanka

Landen bezocht: